Uprzejmie informujemy, iż obecnej formie program BDEA nie generuje wydruków zgodnych z wprowadzonymi w dniu 18.05.2020 zmianami Rozporządzenia dot zakresu i formy AUDYTU ENERGETYCZNEGO.
  
Kto / kiedy Posty

longlemur

 

2013-08-13 19:14:25

Witam.

Próbuję bez rezultatu wygenerować świadectwo charakterystyki energetycznej. Wyskakuje komunikat jak niżej:

 

"Szanowni Państwo w dniach 02.18.08 z powodu przerwy urlopowej nie będzie działała infolinia pod nr 68385 00 22. Za utrudnienia przepraszamy.Z poważaniem A.Dębowy

 

Brak danych.

 

powrót"

 

Chyba za dziesiątym razem udało mi się wygenerować podgląd świadectwa, ale samego świadectwa już nie - ciągle to samo. Proszę o pomoc gdyż świadectwo potrzebuję na jutro i jeśli go nie będzie to zapowiadają się nieprzyjemności :).

Proszę o pomoc, nigdy wcześniej nie było takich problemów. 

Pozdrawiam.

 

longlemur

 

2013-08-13 19:18:57

Teraz wyskakuje:

"B��d podczas generowania certyfikatu."

O co chodzi? Próbowałem wysłać e-mail na wasz adres ale mailer-daemon ją blokuje.

 

Admin

 

2013-08-20 20:49:11

Proszę podesłać plik na info@builddesk.pl, zobaczę co da się zrobić.

 

2015-01-21 00:34:15

Witam.

Próbuję bez rezultatu wygenerować świadectwo charakterystyki energetycznej. Wyskakuje komunikat jak niżej:

 

"Szanowni Państwo w dniach 02.18.08 z powodu przerwy urlopowej nie będzie działała infolinia pod nr 68385 00 22. Za utrudnienia przepraszamy.Z poważaniem A.Dębowy

 

Brak danych.

 

powrót"

 

Chyba za dziesiątym razem udało mi się wygenerować podgląd świadectwa, ale samego świadectwa już nie - ciągle to samo. Proszę o pomoc gdyż świadectwo potrzebuję na jutro i jeśli go nie będzie to zapowiadają się nieprzyjemności :).

Proszę o pomoc, nigdy wcześniej nie było takich problemów. 

Pozdrawiam.

 

Admin

 

2015-01-25 18:53:41

Witam , nie wiem czy zauważyłeś longlemur że komunikat był z sierpnia zeszłego roku. Prawdopodobnie było to zapisane w cashu przeglądarki i dlatego były problemy ponieważ przeglądarka pamiętała program w wersji z sierpnia. 
Rozwiązaniem może być wyczyszczenie cash'a przeglądarki , opisałęm to w FAQ do programu. 

http://www.builddesk.pl/oprogramowanie/faq#f2314

pozdrawiam 
AD

Idź do

Copyright © BuildDesk | Zastrzeżenia prawne | Polityka cookies | Kontakt